BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

11.04.2011

di waktu yang petang indah ni...aku dok dpn umah menghayati kebun sayur yang ader depan umah aku ni smbil mlayan fb ...wlaupun skine ngah selesma yang boleh di kategorikan tahap truk..ni dh ujian dr allah so aku kne lapang dada trime sakit ni..hari ni nak citer hal sedey n happy...hal sedey sal kwn aku hal happy sal aku...yang sedeynya...kwn aku sian dier g skul td mater dok bengkak nges jer smalaman..ermbf dier blek kampung pstuh soh dier tggu ..nak 2minggu dier tggu taw2 smpai kbar tak sdap..bf dier tuh balek kmpung sbp nak kawen ngn bkas citer dier..mulai lah kwn aku sebak semcm jer psaan dier..dier ingat just kbar miring...gupernyer smpai lah kad undgan bf dier tuh..tak ker sedeynyer..aku pown rse nak nges gak wktu rehat dier cter aku..uhuk2...ya allah engkau tabah kan lah hati sahabat ku itu..smoga dia kuat untuk menerima sgala cubaan ini..aku bhrap 1 hari nnt dia dpt llki yang lbh baik dan yang lbh mbhagiakan dia...amin...pstuh sknie aku nak citer hal happy hehe...hri ni salah sorng drpd kawan ex bf aku mucul tuk bg motivasi wat aku hehehe...some aku shuker jer dgr sihat dier...hehe..thx M--- ---I...HEHEH ..hope awk nan gf ak pown 1 hari nnt akan bhgia..mst gdis awk syg sgt2 dkt awk sbp awk ni mmhami hati pmpwn hehe..some kater2 awk syer akn ingat..hope suatu hari nnt kiter dpt bsua muke..syer pown nak knal gak nan gf awk heheh..erm dh dua org kwn ex bf aku yang owez bg aku dukungan hhe baik2 belako jer diorang tuh heheh...=)..k r nak cntnue berfb hehe salam..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

P.R.I.N.C.E.S.S

P.R.I.N.C.E.S.S

M.I.S.Z C.H.A.R.M.I.N.G

M.I.S.Z C.H.A.R.M.I.N.G
SMILE 4 ALL MY BELOVED PERSON

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers