BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, April 9, 2011

mungkin x akan bersatu agie..


MUNGKINKAH AKAN BERSATU???

hari ni sakitsangat hati bila tgk stment dia mau lmbat2 balik mau krja kat k.l sdg kan hari tu dia ckp dia usha mau balik cpt,,,mgkin sbp kami dh ptus kan dia mau balek lmbat2..urm sedey hati ni..pdhl time dgr dia mau balek happy nya hati ni..tp x apa lah mgkin ni smua dh tkdir bhwa mmg kami mst btul2 bpisah..sedey nyaaaa....sedey tul klw mmg ni lah jalan bwt aku dn dia..mgkin klw dia dh kja kat k.l nnt dia boleh dpt pmpwn yg lbh baik dr aku..."alia ko pun mst maju...maju dlm hdapi khidupan ni..jgn tlalalu lmah.."aku sedey klw tpksa smngat kan diri aku sndri ..mgkin lpas ni sush tuk aku jth cinta kat laki2 lagi...sush sgt2..aku harap dia plng awl boleh spent time lebeh wat dia cz abg aku pun pulng gak buln 7 payah lau ada dia khidupan aku kna atur oleh dia..tp xpa..mank c "w" tu ego..pting kan diri dia sndri ..ndak apa lah hope dia btul2 leh lpakan aku..n aku pun btul2..sgt2 btul2 boleh lpakan dia...aku ndak sggup g mgharap dgn llki yg lngsung x mau bkorban skit pun wat aku asyik aku jak mau fhm dia..smpai bila..smpai bila mau cm tu?smpai kwen?alamatnya 1 mggu kawen cerai!ya allah bntu hmba ya allah untuk jga hati ini..ya allahjauhi hmba drpd org2 yg suka myakiti hati ini sesungguhnya hamba tidak kuat untuk hdapi hal ni klw berulang kali tjdi..ya a;lah biar kan dia hdup dgn org yg lbh boleh mmhami dia..dan biar kan aku mnjalani khidupan yg sndri ni dgn kbhgiaan..amin...aku xmau dah ya allah ingat kngan indah yg buat hati nisntisa sakit..ya allah aku mohon jgn pernah muncul kan lagi ia dlm mmpi ku...smnjk dh bpisah sllu mmpi kan dia..hapus kan lah smua tu a allah...buat aku lbh smgat unutk fkir kan msa dpn aku drpd fkirkan org yg sllu myakit kan aku...buang dia jauh2 dr fkiran aku..mda2han dia plng nnt..limpas dgn dia pun tidak akn..amin3..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

P.R.I.N.C.E.S.S

P.R.I.N.C.E.S.S

M.I.S.Z C.H.A.R.M.I.N.G

M.I.S.Z C.H.A.R.M.I.N.G
SMILE 4 ALL MY BELOVED PERSON

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers